Blog Słownik

Audyt UX

Audyt UX jest kompleksową analizą ekspercką, która ma na celu zbadanie zgodności serwisu internetowego z oczekiwaniami, preferencjami i przyzwyczajeniami jego użytkowników. Przeprowadzony audyt użyteczności pozwala

Czytaj więcej »

Subdomena

Subdomena (inaczej zwana poddomeną) to część domeny wyższego poziomu, która umożliwia tworzenie wielu adresów internetowych w ramach istniejącej już domeny. Przykładowo, jeśli nazwa domeny to

Czytaj więcej »

Analiza profilu linków

Analiza profilu linków jest kluczowym elementem procesu pozycjonowania strony internetowej. Odpowiednia optymalizacja linków może znacznie przyczynić się do poprawy pozycji strony w wyszukiwarce. Polega ona

Czytaj więcej »

Afiliacja

Afiliacja – czym jest? Afiliacja, inaczej marketing afiliacyjny, to model biznesowy polegający na współpracy pomiędzy dwoma stronami. Przedsiębiorstwa zawierają umowy z osobami lub organizacjami, które

Czytaj więcej »

Bootstrap

Bootstrap to framework CSS, który ułatwia tworzenie responsywnych stron internetowych. Jego zalety to szybkość, przyjazność dla użytkowników interfejs, łatwe tworzenie responsywnych projektów oraz skalowanie. Bootstrap

Czytaj więcej »

Błąd 403

Błąd 403 forbidden to kod stanu HTTP, który serwer używa, gdy zabrania dostępu do określonej witryny. Może to być wynikiem intencjonalnego zablokowania części lub całej

Czytaj więcej »

Błąd 404

Błąd 404 to kod błędu odpowiedzi HTTP, oznaczający, że użytkownik dostał połączenie z serwerem, ale nie może wyświetlić żądanej witryny. Innymi słowy, serwer nie znalazł

Czytaj więcej »

Błąd 500

Błąd 500, czyli Internal Server Error, to jeden z kodów HTTP informujących o problemie w przetwarzaniu żądania. Prawdopodobnie nie można określić jego źródła, dlatego najlepszym

Czytaj więcej »

Exact Match Anchor (EMA)

Exact Match Anchor (EMA) to rodzaj anchora, który wykorzystuje słowa kluczowe do pozycjonowania konkretnej strony. Polega on na użyciu określonej frazy w treści linku jako

Czytaj więcej »

Hreflang

Atrybut hreflang to narzędzie, które pozwala przekazać robotom Google informację, że strona ma wersje dostosowane do danego regionu lub języka. Jest to jeden z ważniejszych

Czytaj więcej »
Zadzwoń