Współczynnik odrzuceń

Współczynnik odrzuceń to miernik, pozwalający nam zmierzyć jakość strony internetowej. Oznacza on ile razy użytkownik dostał się do witryny i jednocześnie, zaraz wychodził. Mówi o tym, czy zawartość, którą oferuje witryna internetowa jest dla niego interesująca lub potrzebna.

  • Aby zmniejszyć współczynnik odrzuceń należy wprowadzić zmiany tak, by strona była skonstruowana w sposób jasny i przyjazny dla użytkownika.
  • Strony powinny ładować się szybko i być responsywne, tworzenie ciekawie wyglądających stron, które urzekają użytkownika może przyciągnąć na witrynę zdecydowanie więcej odwiedzin.
  • Ponadto, warto dokładnie przeanalizować targetowane grupy interesu i armaturę treści pod nie – to jest kluczem do przyciągnięcia potencjalnych klientów.

Aby tworzyć skuteczną stronę internetową, należy stale monitorować współczynnik odrzuceń i dostosować stronę, aby użytkownicy pozostali na dłużej. Takie działania pomogą zwiększyć “flow” witryny i zapewnią jej długofalowy sukces.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń