Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji, inaczej określany jako współczynnik konwersji, to procentowa ilość konwersji wygenerowanych za pośrednictwem reklamy internetowej. Jest on wyrażany jako stosunek ilości konwersji do ilości kliknięć w reklamę, pomnożony przez 100%. Innymi słowy, współczynnik konwersji odzwierciedla liczbę konwersji z jednego kliknięcia w reklamę.

Jest to bardzo ważny wskaźnik, ponieważ daje wgląd w skuteczność i wydajność reklamy. Im wyższy współczynnik konwersji, tym lepsza jest reklama. Współczynnik konwersji można poprawić przez optymalizację reklamy, zoptymalizowanie strony docelowej lub wprowadzenie innych działań marketingowych.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń