Współczynnik konwersji (CR)

Współczynnik konwersji (CR)

Współczynnik konwersji (CR) mówi o tym, jak skutecznie działa nasza reklama. Można go łatwo obliczyć dzieląc liczbę wykonanych konwersji przez liczbę kliknięć w reklamę i mnożąc otrzymany wynik przez 100%. CR odpowiada na pytanie „ile osób wykonuje daną akcję (kupuje produkty) po obejrzeniu reklamy?”

Wskaznik konwersji pokazuje, jaki jest skuteczność naszego marketingu i jaki jest impuls do działania dla naszych potencjalnych klientów. Dzięki temu obrazowi wiemy, jaki wpływ mają poszczególne elementy reklamy takie jak tekst, grafika, przyciski, itp.

Utrzymywanie wysokiego współczynnika konwersji jest kluczem do pozyskiwania nowych klientów i uzyskania wysokich zwrotów z inwestycji (ROI) w marketingu online. Im wyższy współczynnik, tym lepiej.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń