Średnie CPC (Średni koszt kliknięcia)

Średni koszt kliknięcia (CPC)

Kiedy płacisz za kliknięcia, nie zawsze płacisz maksymalną stawkę. AdWords oblicza minimalną stawkę, potrzebną do utrzymania pozycji. Średni koszt kliknięcia (CPC) określa, ile średnio płaci się za jedno kliknięcie. Średnia CPC jest obliczana, korzystając z danych dotyczących cen kliknięć w ostatnim czasie.

Średnia CPC świadczy o konkurencyjności słów kluczowych. Im wyższa średnia CPC, tym trudniej zdobyć pozycję i wyższy będzie koszt kampanii. Średnia CPC jest także użytecznym narzędziem do porównywania różnych słów kluczowych i grup reklam.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń