Search Engine Reputation Management (SERM)

Search Engine Reputation Management (SERM) to rodzaj marketingu internetowego, w którym celem jest tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w wyszukiwarkach internetowych. Jego głównym celem jest monitorowanie, modyfikowanie lub usuwanie wyników na stronach internetowych, które mają wpływ na reputację marki. Polityka SERM powinna obejmować działania związane z zarządzaniem informacjami i treściami dotyczącymi firmy.

Zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach implikuje aktywność na stronach społecznościowych, tworzenie nowych stron z atrakcyjnymi treściami, uzyskanie pozytywnych opinii od klientów i przydatnych informacji od stron trzecich. Wszystko po to, aby zwiększyć wiarygodność firmy w Internecie.

Ponieważ wyniki w wyszukiwarkach są często pierwszym krokiem klientów w poszukiwaniu informacji, uzyskanie pozytywnej reputacji jest konieczne dla firm, aby osiągnąć sukces w Internecie. Imponująca reputacja firmy może mieć pozytywny wpływ na jej dokonania, szczególnie jeśli chodzi o zdobycie zaufania publiczności i zdobycie nowych potencjalnych klientów.

SERM może być także konieczne do rozwiązania problemów wizerunkowych, dotyczących nieprawdziwych lub niedokładnych opisów firmy i jej produktów, a także monitorowania tego, co o nich mówią inni konsumenci. Jest to niezwykle ważne, ponieważ opinie innych klientów mogą wywierać wpływ na potencjalnych klientów.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń