Remarketing

Remarketing, to typ marketingu internetowego, w którym to reklamodawcy docierają z treścią reklamową do osób, które już wcześniej odwiedziły ich stronę internetową. Mobilizuje to użytkownika do ponownego odwiedzenia strony i oferuje mu możliwą zmianę zachowań.

Korzyści z remarketingu

  • Wzrost zasięgu – dzięki prowadzeniu remarketingu możesz uzyskać most skutecznych reklam skierowanych do osób, które znają twój biznes.
  • Efektywność – remarketing jest łatwy w wytwarzaniu i optymalizacji treści reklam, dzięki czemu możesz uzyskać lepsze wyniki za krótszy okres czasu.
  • Skuteczność – remarketing jest niezwykle skuteczny w przywoływaniu użytkowników, którzy już nawiedzili witrynę internetową.

Remarketing jest idealnym narzędziem do promowania swoich usług oraz zwiększania świadomości marki. Jest efektywny i może pomóc w skutecznym dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń