Pay Per Click (PPC, Pay for click)

Pay per click (PPC, platy za kliknięcie) to model marketingowy skierowany do właścicieli witryn internetowych. Podstawowym celem jest pozyskanie użytkowników, a efektem końcowym jest zwiększenie zaangażowania.

Porzucając tradycyjne metody reklamy, w modelu PPC, firmy płacą za każde kliknięcie w wyświetlane na stronach reklamy. Jest to dobra opcja dla firm, w których każde kliknięcie skutkuje efektem i generuje zysk w postaci np. wejść i sprzedaży.

Aby uzyskać optymalne wyniki, firmy stosują zaawansowane algorytmy, aby określić właściwe frazy kluczowe, grupy odwiedzających i selektywne wyświetlanie swoich reklam.

PPC umożliwia regularne mierzenie wpływu reklam za pośrednictwem zaawansowanych, zautomatyzowanych narzędzi. Zarządzanie taką kampanią wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń