Pay per call

Pay per call to model płatności pomiędzy reklamodawcą i właścicielem strony zawierającej reklamę. System ten jest bardzo podobny do popularnego modelu pay-per-click, ale zamiast wynagradzać właściciela strony za kliknięcie w reklamę, reklamodawca płaci za wykonane połączenie pod wskazany numer.

Korzyści z pay per call

  • Precyzyjne wynagradzanie, płacenie tylko za połączenia wykonane, oszczędzające czas oraz energię.
  • Szczegółowe raportowanie, dzięki któremu można śledzić, jak przebiegała kampania.
  • Skuteczność, docieranie bezpośrednio do klientów.

Pay per call to szczególnie efektywny model, który dzięki możliwości precyzyjnego oddzielania wynagrodzenia za połączenia pozwala w Smoothie monitorować i mierzyć skuteczność reklam. Dodatkowo jest to model wysoce skuteczny dla branż, które oferują usługi na rzecz klientów zainteresowanych bezpośrednim spotkaniem lub rozmową telefoniczną.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń