Pay per call to model płatności pomiędzy reklamodawcą i właścicielem strony zawierającej reklamę. System ten jest bardzo podobny do popularnego modelu pay-per-click, ale zamiast wynagradzać właściciela strony za kliknięcie w reklamę, reklamodawca płaci za wykonane połączenie pod wskazany numer.
Korzyści z pay per call
- Precyzyjne wynagradzanie, płacenie tylko za połączenia wykonane, oszczędzające czas oraz energię.
- Szczegółowe raportowanie, dzięki któremu można śledzić, jak przebiegała kampania.
- Skuteczność, docieranie bezpośrednio do klientów.
Pay per call to szczególnie efektywny model, który dzięki możliwości precyzyjnego oddzielania wynagrodzenia za połączenia pozwala w Smoothie monitorować i mierzyć skuteczność reklam. Dodatkowo jest to model wysoce skuteczny dla branż, które oferują usługi na rzecz klientów zainteresowanych bezpośrednim spotkaniem lub rozmową telefoniczną.