Page Rank (PR)

Page Rank (PR) to algorytm stworzony przez Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, twórców Google. Określa on jakość strony internetowej w skali od 1 (najniższa wartość) do 10 (najwyższa). Realny PR bazuje na ruchu na danej witrynie, jej użyteczności i liczbie linków.

Jak ocenia się Page Rank?

Page Rank jest oceniany przez Google w oparciu o kilka kryteriów. Są to:

  • Ruch na witrynie
  • Użyteczność
  • Liczba linków

Im wyższy Page Rank, tym lepsza jakość strony internetowej.

Dlaczego Page Rank jest ważny?

Page Rank to jeden z najważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania. Strona o wyższym PR ma większą szansę na zajęcie wyższego miejsca w wynikach wyszukiwania, co z kolei przekłada się na większy ruch na stronie i wyższe zyski.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń