Okno konwersji

Okno konwersji to 30-dniowy proces oceny, śledzenia i analizy danych, które określają, ile pieniędzy lub przychodów generują twoje reklamy. Jest to szczególnie przydatne w marketingu internetowym, ponieważ pozwala ci sprawdzić, czy Twoje działania reklamowe przynoszą zamierzony efekt. Okno konwersji można ustalić na dowolny czas, ale zazwyczaj wynosi ono od 30 do 60 dni.

Okno konwersji zaczyna się od momentu pierwszego kliknięcia w reklamę użytkownika. Jest to ważny element marketingu internetowego, ponieważ oznacza to, że każdy użytkownik, który kliknie w Twoją reklamę, jest obserwowany przez okres co najmniej miesiąca. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, okno konwersji będzie oznaczać, ile czasu upłynęło od pierwszego kliknięcia do momentu, w którym dokonano konwersji, czyli zakupu.

Okno konwersji pomaga zrozumieć, jak skuteczne są Twoje kampanie reklamowe i pozwala dostosować kampanie do przekazywanego przez nie przekazu. Łącząc okno konwersji z wynikami reklamy i wskaźnikami jakości kliknięć, możesz zidentyfikować, które z twoich reklam wygrywają, a które należy poprawić lub zmienić. Monitorowanie okna konwersji jest jednym z najważniejszych działań w różnych kampaniach marketingowych, w tym w marketingu internetowym.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń