Maksymalne CPC

Maksymalne CPC (stawka za kliknięcie) to forma płatnego marketingu, w której reklamodawcy płacą określoną kwotę za każde kliknięcie w ich reklamę. Maksymalne CPC pozwala reklamodawcom określić maksymalną stawkę bez względu na to, ile osób wykona akcję po kliknięciu w reklamę.

Takie podejście daje reklamodawcom większą kontrolę nad budżetem. Kiedy maksymalne CPC zostanie ustalone, reklamodawcy stają się bardziej opłacalni w swoich działaniach, ponieważ wiedzą, że nigdy nie zapłacą więcej, niż wskazało im maksymalne CPC.

Mądre wykorzystanie maksymalnego CPC w skoordynowanym z kampaniami SEO pozwala reklamodawcom zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarkach internetowych. Wpływa na wyniki organiczne w odpowiedzi na pozycjonowanie stron internetowych. Reklamodawcy mogą zebrać wspólnie informacje na temat słów kluczowych, aby poprawić swoje wyniki.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń