Maksymalne CPC (stawka za kliknięcie) to forma płatnego marketingu, w której reklamodawcy płacą określoną kwotę za każde kliknięcie w ich reklamę. Maksymalne CPC pozwala reklamodawcom określić maksymalną stawkę bez względu na to, ile osób wykona akcję po kliknięciu w reklamę.
Takie podejście daje reklamodawcom większą kontrolę nad budżetem. Kiedy maksymalne CPC zostanie ustalone, reklamodawcy stają się bardziej opłacalni w swoich działaniach, ponieważ wiedzą, że nigdy nie zapłacą więcej, niż wskazało im maksymalne CPC.
Mądre wykorzystanie maksymalnego CPC w skoordynowanym z kampaniami SEO pozwala reklamodawcom zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarkach internetowych. Wpływa na wyniki organiczne w odpowiedzi na pozycjonowanie stron internetowych. Reklamodawcy mogą zebrać wspólnie informacje na temat słów kluczowych, aby poprawić swoje wyniki.