Koszt pozyskania (CPA)

Koszt pozyskania (CPA) jest modelem płatności, w którym reklamodawca płaci tylko za wynikową aktywność użytkowników. Obejmuje on wykonanie określonej czynności na witrynie w wyniku kliknięcia reklamy. Przykładem takiej czynności może być zakup produktu, rejestracja w serwisie lub rejestracja w newsletterze.

Korzyści

płacenie tylko za rzeczywisty sukces;

  • dostosowanie budżetu do wyników;
  • skupienie się wyłącznie na działaniach generujących skuteczne rezultaty;
  • uzyskanie jasnych wskaźników dla oceny skuteczności działań reklamowych;
  • szybszy i uproszczony proces billingu.

Korzystanie z modelu CPA pozwala reklamodawcom skupić się na wynikach, co daje większe bezpieczeństwo oraz translację budżetu do wyników kampanii. Może to doprowadzić do lepszego wykorzystania kosztów i skuteczniejszego promowania wielu usług i produktów w Internecie.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń