Konwersja (Conversion, Goal)

Konwersja, czyli Conversion lub Goal, to określone działanie zrealizowane przez odwiedzającego stronę gospodarczą. Celem konwersji jest zwiększenie zysku firmy i może ona przybrać różne formy. Może to być zakup produktu, wykonanie jakiegoś działania w sklepie internetowym albo po prostu wysłanie zapytania ofertowego. Za każdą konwersję można uzyskać określone korzyści, np. zyski finansowe lub zwiększenie liczby klientów.

Konwersja wymierną liczbą może być przedstawiona w określonym przedziale czasowym, w celu analizy wyników i mierzenia efektywności różnych działań marketingowych. Narzędzia do tworzenia konwersji są dostępne w większości platform biznesowych, dlatego łatwo jest kontrolować wymierne korzyści programów marketingowych.

Śledzenie konwersji ułatwia wypracowywanie strategii marketingowych, takich jak SEO lub SEM, i znacznie zwiększa rentowność biznesu.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń