Bounce rate (Współczynnik odrzuceń)

Współczynnik odrzuceń (inaczej bounce rate) to wartość wyrażona jako procentowa stawka, która odzwierciedla ilość użytkowników internetu, którzy odwiedzają dany serwis lub witrynę, ale nie przechodzą one do kolejnej podstrony na stronie lub nie podejmują większej interakcji z jej treścią. Im wyższa stawka odrzuceń tym mniejszy zysk dla właściciela witryny.

Aby obniżyć współczynnik odrzuceń, ważne jest, aby witryny internetowe wyglądały atrakcyjnie i zawierały angażujące, przydatne i dobrze zoptymalizowane treści. Zoptymalizowanie prędkości ładowania witryny może również pomóc, ponieważ szybkość odgrywa ważną rolę w tym, czy internauta opuści stronę, czy nie.

Aby utrzymać niższy poziom odrzuceń, dane siero wyraźnie wykazujące stopień odrzuceń różnych stron internetowych powinny być na bieżąco monitorowane i obserwowane, a właściciele witryn mogą wykorzystać te informacje, aby zoptymalizować zawartość w celu zmniejszenia wskaźnika odrzuceń.

Benedict Gareth
Benedict Gareth

Lorem ipsum consectetur amet sit comeneer ilremsolme dolc.

Share this article:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

Subscribe to our newsletter

Przeczytaj pozostałe artykuły

Zadzwoń